Skip to main content

Motocykl przed modyfikacjami:

DSCF2657

 

 

XTZ660 w fazie początkowej1.XTZ660 w fazie początkowej

Rozebrane sprzęgło
5.rozebrane sprzęgło

Silnik3.potem zabraliśmy się za silnik

Generalny remont4. przeszedł generalny remont

Rozebrany silnik6.rozebrany silnik

Składanie7. potem należało to wszystko złożyć

Wymiana rozrządu8.wymienić rozrząd

Instalacja silnika10.wkładanie silnika w rame.

Gmole wykonane według Naszego projektu podparte w 3 miejscach chroniące silnik i owiewki11. gmole wykonane według Naszego projektu podparte w 3 miejscach chroniące silnik i owiewki

Gmole po zamontowaniu wyglądały następująco.

12.po zamontowaniu wyglądały tak.

Stelaże na kufry z pojemników po nabojach

12.i stelaże na kufry z pojemników po nabojach.

Przednie zawieszanie od XTZ750 z dwoma tarczami i większym skokiem.

13. przednie zawiesznie od XTZ750 z dwoma tarczami i większym skokiem.

Tylne z wydłużonym przez Nas wahaczem i twardszą sprężyną14.tylne z wydłużowym przez Nas wahaczem i twardszą sprężyną

Przerobiony przez Nas reflektor z światłem ledowym.15.przerobiony przez Nas reflektor z światłem ledowym.

Dodatkowy zbiornik 8 l. paliwa naszego projektu.17. dodatkowy zbiornik 8 l.paliwa naszego projektu.

Dodatkowy zbiornik 8 l. paliwa naszego projektu.18.

Zupełnie nowa  kanapa wg. indywidualnych preferencji kierowcy-podebrana po bokach i poszerzona pod siedziskiem19.zupełnie nowa  kanapa według indywidualnych preferencji kierowny-podebrana po bokach i poszerzona pod siedziskiem

Owiewka z żywicy inspirowana KTM

22.owiewka z żywicy inspirowana KTM

Owiewka z żywicy inspirowana KTM

24. montaż owiewek

Zupełnie nowa  kanapa wg. indywidualnych preferencji kierowcy-podebrana po bokach i poszerzona pod siedziskiem20.

Prestigowa Yamaha XTZ66026.

Prestigowa Yamaha XTZ66027.